Justine.reismee.nl

Toch Timbouctou

Had ik in mijn vorige verhaal heel goed beargumenteerd waarom ik niet naar Timbouctou zou gaan; elk verhaal heeft twee kanten en even zovele argumenten voor als tegen.

Na 5 dagen in Dogon; wat prachtig is; en verhaal in de maak, was ik sinds afgelopen vrijdag weer terug in Mopti. Zondag kwam ook Astrid weer heelhuids terug. Na bijgepraat te zijn en een ochtend shoppen op de markt; pindakaas en ECHTE koffie met filters_ toch wat heimwee?, reisplan Timbouctou gemaakt. Is het water in de Niger nu steeds lager; de temperaturen steeds hoger_ de laatste dagen toch steeds zon graad of 40_ hebben we besloten om deze kans toch niet te laten lopen. Over 5 minuten staat Pinassier Moussa voor de deur, en gaan we vandaag met 4x4 naar TIMBOUCTOU! Die toearegs kunnen we wel aan.

Vooral de terugweg verheug ik me op, want deze doen we in Pinasse, en s nachts kamperen in een tentje aan de oever. Voorlopig weer incommunicado dus wat betreft internet. Legui Legui,

Justine

Reacties

Reacties

Suzanne

he buuf,

Klinkt goed. Veel plezier daar!
x
Suus
ps. Je huisje staat er nog, nog geen Amerikaan gezien ;)

Najat

Wordt jaloers als ik je verhalen lees, terwijl ik hier laminaat probeer leg, 7 dagen werk en alle verwarring probeer te ontrafelen ben jij lekker aan het reizen ha ha. Maar goed, geniet van alles en geniet ook voor mij, kan een beetje vakantiegevoel ervaren. April ben ik insha allah in Maroc, wie weet kun je even oversteken.
Liefs uit ons koude donkere landje, wij genieten hier volop van de regen ;).

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!