Justine.reismee.nl

Xam na Dakaru Neex na?

Of zoals Youssou N Dour zingt

Weet je dat Dakar Lekker is?

maar ja hoeft je in dakar ooit de rust en de tijd om daar over te schrijven. na een wat trage start ben ik nou volop aan het dansen en geen moment alleen.

Oftewel ik ben nog steeds in Dakar en alles gaat goed. Aangezien ik al 20 minuten bezig ben om een mailtje te lezen en ze hier zo dicht gaan wil ik jullie in ieder geval laten weten dat alles goed gaat. Ik had het goede voornemen elke dag verhalen op te schrijven van mijn indrukken en die dan af en te op de blog te zetten maar tot nu toe is het echt een explosie van leven en drukte en zitten al die verhalen beelden en geluiden te popelen om aan jullie over te brengen. in ieder geval ben ik bereikbaar op dit nummer 00 221 77 6941901

liefs Justine

Reacties

Reacties

Piet de Korte

Hi Justine,


Ben benieuwd hoe je nu leeft, waar je logeert en waar je eet.

Graag meer !!!!


Groeten,


Piet

wiebe

ha jus
dankzij je ouders kan ik je verhaal lezen én een bericht achter laten. Vertelt Youssou N Dour ook waarom dakar lekker is? klinkt alsof je het goed naar je zin hebt, mooi zo! hier in hollandia is het spannend of de elfstedentocht mogelijk is, zal wellicht het kabinet vallen omdat Balkenende misschien toch een beetje een despoot is geweest en is het een typische januari maand. geniet en ik wacht in spanning op je dagelijkse blogs ;)
zoen wiep

willy

hoi justine,
eindelijk is het me gelukt om op de site te komen. fijn om te lezen dat het goed gaat. ben benieuwd hoe het verder gaat. ik ries graag vanuit holland met je mee.
gr.

Najat

Hey Sjaak :),

dus lekker druk daar, en nog steeds in Dakar?
Geniet van alles, laat het land je verassen en maak ons af en toe deelgenoot.
liefs
Najat

Nicole

Hey lieve Justine,

Geniet, geniet, geniet! Ervaar Dakar en waar je dromen je verder zullen brengen... Ervaar intens! Erover praten kan altijd nog ;-)

Dikke kus!

wiebe

hej just, waar blijft de update?!
rens heeft gister zijn buluitreiking gehad, master recht, goed he!
verder een typische januari maand in NL.
zoen wiep

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!